kedd, december 01, 2009

Provokatőrök

Arra a kérdésre, hogy '...na te drága gyermek, ha netalán-tán-esetleg-mégis-erre jár a Mikulás, mit szeretnél tőle?', mindkettő azonnal rávágja, hogy Lunn'da! és Szasz! Mi tagadás, elég extravagáns elvárások ezek egy jóságos öregembertől, de szerintem találkozott már Miklós néhány furcsa kéréssel a pályafutása során. Én ugyan nem féltem őt, mondjuk azért nem lennék a helyében. Meg ha minden igaz, és valóban olyan bölcs, és tapasztalt, mint ahogyan a fáma tartja, akkor Ő azért azt is tudja, hogy ilyenkor a testvérpár csak provokál. Ugyanis ha még tovább feszegetem ezt a kérdéskört, (bevallom, aggasztana, ha az öreg mégis felülne a provokációnak, és elindulna lundát és sast vadászni, arról már nem is beszélve, hogy ha csakazértis betoppanna egy-egy megtermett sassal és lundával a vállán, szerintem hirtelen senki nem érezné magát otthon minálunk) akkor mindig kiderül, hogy a két pimasz lázadó-provokatőr a látszat ellenére mégis csak két, egyszerű férfiú, olyan egyszerű vágyakkal, amelyekhez már kiegészítő magyarázat (= link) sem szükséges, mert ezek: Anga, thrakkk'tó, Anga thrakkk'tó, Anga, kombáj'N, Anga, kombáj'N, Anga, KuKá'Sz, Anga, Kuká'Sz.

Nincsenek megjegyzések: