csütörtök, október 08, 2009

Traktor-komplexus

A szülinapos traktorjaikhoz csatolt prospektusok nagy becsű kincsek...naná, hogy igen...tele vannak szebbnél szebb traktorokkal, bombáj'okkal, kukás autókkal, állatokkal. Már-már kezdtem aggódni, hogy pici Tamásunk épp kibontakozóban levő identitását igencsak megzavarhatta az imádott traktor, mert a füzetben mindig rámutatott egy traktorra, és kijelentette: én. Két lappal odébb meg, hogy: Je! (=Levente). Húha....ennek fele sem tréfa, Traktor-, esetleg Haszongépjármű-komplexussal állunk szemben, méghogy az ikerségük az, ami miatt esetleg zavar keletkezhet az Egységben?! Mázlim van, mert Tamás megérzi, hogy távolról sem vagyunk egy hullámhosszon, odanyomja a kezembe a füzetecskét, mutatja még egyszer a traktort. Én....és kimutat az ablakon, az udvarra. Megnézem jobban, hát az Én nem más, mint egy CLAAS NECTIS 267 F modell, h-a-j-s-z-á-l-p-o-n-t-o-s-a-n olyan, mint amit születésnapjára kapott!!! Két lappal odébb ott van a Fendt 930 Vario, Je szülinapi ajándéka. Ha épp nincsenek használatban, akkor ott lapulnak a tárolóban. Az udvaron. Csak kicsit égtem, inkább fölkaptam, és össze-vissza puszilgattam az okos fejét.

Nincsenek megjegyzések: