péntek, április 09, 2010

Az innováció esete kisTamással

Délelőtt a fiúk hol a traktorokat, hol egymást nyüstölték az udvaron, miközben én objektívvel  egy aprócska vadárvácskából akartam kiprovokálni az óriást. Tamás többször is izgatottan jelentette, hogy 'Anya, megtisztittottam trattót...anyaaaaaaaaa megtisztittttotttttam trattttttttttttót... anyaaaaaaaaa, megtisztitóóóóóóóóóóó...., mire én csak lazán megjegyeztem, hogy bravó kisTamás, most szép tiszta a traktorod, nagyon ügyes kisfiú vagy, hogy tisztán tartod... . Azt még hallottam, hogy a gyerek elégedetten nyugtázta, hogy 'igen, én d'jó fijú, trattó tiszta'. Árvácskából a Zistennek'se akart előbújni a lelki szemeim előtt lebegő óriási oroszlánfej, azaz igen, de nagyon elmosódott. Khhmm....biztosan koszos az objektív, keresem a lencsetisztítóm, nincs egyik zsebben sem, pedig nem indulok el nélküle, ejj-ejj, fiúk, ki látta a 'fényképezőtisztítót'???!!!! Levente hozza, lengeti maga előtt lelkesen, nyomában dagadó mellel, büszke Tamás. Levente egy szusszra mondja: 'anyaaaa, megtisztitotta trattót, Tamász, megtisztitotta trattót'! Üzenem a gyártóknak, hogy az extra-flancos magic lenspen - tudják, a Párizsban vásárolt, original, microcarbonos:D -  tökéletesen alkalmas traktorok tisztogatására is. 

   The Magic Lens Pen is an amazing new way of removing grease spots and moisture marks from your telescope optics, eyepieces...and tractors.

Nincsenek megjegyzések: