szerda, október 29, 2008

Minden út hozzátok vezet

Ma délben izgatottan beállít az aranyifjú barátotok még ifjabb barátnője a szomszédból, hogy bitte, derítsem már ki, hogy ki lapulhat a fecnire írt Stihl márkanév mögött, aki konkrétan riasztóberendezéseket is javít, merthogy az romlott el nekik. Telefonkönyv elő, márkaszervíz felhív, és még mielőtt az úr némi iróniával szavaiban részletesebben is kioktatna, hogy oké, hölgyem ez itt a Stihl birodalom, motorfűrészekkel, fűnyírókkal meg hasonlókkal foglalkozik, közlöm vele, hogy oké Uram, de a német szomszédnak ez az egy szó árválkodik a cetlijén, és esetleg nem tud valakit, aki erre a hétre megígérhette öreg barátunknak az Álárm ápárátja megszerelését...jaj, vagyúgy, valami rémlik neki, hogy egyszer valami nagybácsija mintha járt itt, Besidethewood, ilyen ügyben, de igazából nem jutottunk előbbre. Telefonkönyv újra elő, és ezúttal a Stihl herceg apjánál, a birodalom letéteményesénél csörög a telefon, mert ha már flashback, akkor nekem is beugrott, hogy a karakán öregúr neve gyakran felmerült a W. féle rezidencia ügyes-bajos dolgainak intézésekor, lehet nála a titkok nyitja. Az öreg Stihl úr vonalban, (személyesen is találkoztunk régebben) bemutatkozom, és adnám is elő a történetet a német szomszéddal, a titokzatos cetlivel, meg a riasztóval, mire nyájas szóáradat zuhan a fülembe, hogy 'jajjjjjjjj drága hölgyem (!) hát hogy szolgál az egészsége, meg csókoltatom, meg ilyenek...hirtelen azt se tudtam, hogy fiú vagyok, vagy lány, jó fogódzó volt ez a drága hölgy. Már azt hittem, hogy összetéveszt valakivel, próbáltam is ezt diszkréten értésére adni, mire ő, hogy jéssszus mária, már hogy lehetne engem nem fölismerni, meg dehogy szabad engem tegezni, hiszen aki két ilyen gyönyörű gyereket szült egyszerre???!!! Na bummm:). Na igen...végülis igaza van, de ti azért tegezhettek:).

Nincsenek megjegyzések: