csütörtök, július 24, 2008

Jó idők, rossz napok

Még mielőtt sokan ikreket szeretnének Karácsonyra, gyorsan elmesélem azt is, hogy ők is tudnak nagyon nyűgösek lenni. Hetekig. Most éppen ilyen időszakunkat éljük. Természetesen ragályos. Szóval, valamiért nehezen viselik a délelőttöket, és a délutánokat. Egyszerre nyekeregnek, panaszkodnak, nehéz elfoglalni őket, a jó esetben 2 óra hossznyi alvást gyakran 20 perc kétségbeesett, haragos vonyítás előzi meg, ébredés után 20 perc durcás sértődöttség következik, amit próbálnának ölben átvészelni. Szeretnék velük játszani, elvegyülni közöttük, de akkor meg hagynak csapot-papot, megrohamoznak, és hangosan követelik magukat ölbe. Fizikailag egyre inkább képtelenség felnyalábolni és annyit babusgatni a kettőt, amennyit szeretnénk, marad nekem a játszótér / mászóka szerep. Ez így szép is volna, de percek alatt kemény territoriális harcok folynak rajtam (szó szerint harapnak, lökdösődnek, karmolnak, kapaszkodnának feljebb és feljebb), és mindhármunk testi épsége érdekében a játszótér megrázza magát és föláll...és kezdődik minden elölről. Végre nekünk dolgozik, telik a Vasfogú, és az apjuk meg az este közeledtével lassan mintha kicserélnék a nyűgös randalírozókat. Az esti közös zuhanyozás és vacsora lehet a vízválasztó, mert utána két kis friss, illatos, eleven, pocakos, vicces örömgömböc aranyozza be az estéinket. Most éppen várjuk az estét:).

A vízválasztók :)

2 megjegyzés:

sneci írta...

ahj, mintha csak én írtam-éreztem volna, és sajnos tényleg hetek, micsoda hosszú hetek, amíg véget ér a nyűg. és semmivel sem lehet lefoglalni őket, csak én kellek nekik, meg hogy bújhassanak, és akár egymás kárára is, kitolják egymást az ölemből, de aztán ott sem jó igazán, így marad a sírás, a visítás meg a három elkeseredett lélek. De ma nálunk változás állt be: mindenki jól ébredt, és egész délelőtt játszottunk, és minden jó volt, ahogy már hetek óta nem. Remélem, ez nemcsak kivétel volt, hanem tendencia. De ismerem nagyon az érzést, és tegnap komolyan az jutott eszembe, hogy én most akkor szabadságra megyek a gyerekeimből. Két napra minimum - mondtam, de két hétre gondoltam.

airámanna írta...

Most épp a Jailhouse rock megy nálunk. Mindenki a saját ágyában üvölt:). Hm....két hét?