hétfő, november 26, 2007

A zanyátok...

...épp csetélgetett velem, és ilyeneket tudtam meg:
[10:45:51 PM] Ani says: két napja a fiaim kezecskéik bűvöletében élnek
[10:46:47 PM] Ani says: percekig képesek nézni mély csodálattal
Utólagos engedelmével (elment épp, mert türelmetlenkedtek az ágyban) beloptam ide, hadd maradjon az utókornak, hogy mi mikor.

Apropó nyomhagyás, nem tudom miért tűnik el néha egy-két fotó és marad csak kis piros kereszt a helyén, majd megpróbálom megjavítani; de cserében, bosszúállásként a technikán, aminek ördöge nyilvánvalóan nem vagyok, megtanítottam ma Anit videókat idevarázsolni (eredmény

itt) - továbbá megfenyegettem, hogy mostmár kutyakötelessége folyamatosan filmezgetni, ha már kikiáltott engem főbabbloggernek, és ő maga írni nem ír.
A zapátok meg elnevezte "Erika lejtő"-nek azt a helyet, ahol legutóbbi látogatásomkor bedugult a Bakony, és jelentette, hogy ma újra a sofőrök réme lett, mert nálatok megint hull a hó, nagyonis helyesen. Hát így vagyunk, fővárosi langyidőben, keserves irigykedésben; megyek is aluszni, jó példákat követve. Puszibabok.

Nincsenek megjegyzések: