csütörtök, augusztus 30, 2007

Szívhang

Óóónaaa-ság van, meg pf-ség. Nem az a baj, hogy belezuhog a hideg eső a nyaramba (mert az most lustítóan jólesik), hanem hogy Pali továbbította nekem a telefonjával megörökített dobogásaitokat, és ez a fránya gép valamiért nem ismeri fel és nem tudja megnyitni a küldeményt. Pedig úgy de úúúgy szerettem volna hallani!

Jaj már nagyon várlak! - gondoltam elmondom végre, csak hogy félreértés ne essék. :)
Azt találtam ki, hogy ha esetleg előrejelzés nélkül találtok kirobbanni (Nem akarok ezzel szóviccezni nah, főleg hogy Ani a pocakja már két héttel ezelőtt is egész konkrétan robbanásrakésznek tűnt.), és netalán nem lesz időm komótosan leutazni a celldömölki kórházba hogy közvetlenül érkezéskor üdvözöljelek, akkor majd úgy kéthetes korotokban, mikor Palinak már vissza kell mennie dolgozni, kiveszek egy kis szabit jól és beugrok én is Aninak segédkezni. Már előre elnézést kérek a bénázásért, egyelőre nem is fogtam ölbe még soha akkora pici babát amekkorák ti lesztek, úgyhogy biztos nem leszek valami ügyes... továbbá szinte biztos hogy nagyon sokat foglak szaglászni, mert képzeljétek, nem mese és nem elfogult anyukaszöveg: a kisbabáknak igazán mennyei illata van.

Nincsenek megjegyzések: