szombat, május 07, 2011

Kölcsön gyerek...

Tegnap azon ritka alkalmak egyike volt erdőalján, hogy az összes gyerekem velem lehetett egyszerre. Ki is akartam használni a lehetőséget arra, hogy a cég által gyártandó fapelletnek készítsek egy reklámfotót. Ha már emberi kezek érintik a természet eme "gyümölcsét" az emberiség leendő boldogulásának parányi szegmensét, hát miért ne az én gyerekeim kezei legyenek azok a bizonyos "reklámkezek"! Szépen be is álltak, akarom mondani feküdtek a zöld fűre terített pokrócra az udvaron gyermekeim, mely zöld füvet, - mint a természet egyik szimbólumát - kívántam háttérként felhasználni. Kinyitották kezeiket, én beleöntöttem mindenkiébe egy maréknyi pelletet, és felkészültem a fotózásra, miután a testhelyzetek is alkalmasak voltak a fotó elkészítésére. No ekkor nem várt esemény következett, hisz a természet egy újabb "szimbóluma" érkezett hangyácska képében Levente karján igyekezve, csiklandozva fiam kicsi kezét és tudatát egyszerre. Levente megszállottan szeret minden aprócska élőlényt ami mozog. Legyen az a legcsúfabb póktól, a legdíszesebb bogárig, gyíkig, siklóig, békáig, szóval bármit! Kisfiam képe azonnal átszellemült, csak a hangyára tudott koncentrálni, és már nyúlt is érte, kihullajtva kezecskéjéből a fűre, a babszemnyi pellet darabkákat. Én szemrehányóan dorgáltam a gyereket figyelmetlenségéért, és bosszúsan szemezgettem a fűből a parányi fadarabkákat. Levente bűnbánó tekintete megindító látvány volt legidősebb nővérének, aki külhoni tartózkodása folytán ritkán lehet tanúja ennek a típusú nézésnek, s akiben biológiailag már megérett az anyaság lehetősége, hát azonnal kisöccse védelmére kelt, és megemelt hangján rosszallóan, felháborodva így védte a "bűnöst": - Apa! Miért cseszteted emiatt a semmiség miatt Leventét!? Örülj neki hogy nem kell gyereket kölcsönkérned egy plakátnyi ember kezeinek a fotózásához, hisz neked van ennyi saját gyereked! Hát..., mit mondjak, a röhögéstől újabb szünet következett, a nagy reklámmunka folytatása újabb percet váratott magára. Bevallom, rég nevettem ilyen jót! Köszönöm nektek!

5 megjegyzés:

videkek írta...

A kepek csodalatosak, es a tortenettel egyutt bearanyoztak ezt a szombat reggelt. Milyen jo, hogy van mar egy ilyen "kulso lelkiismereted" a nagylanyod szemelyeben! Csodaszep gyerekek, gratulalok hozzajuk!

7 írta...

csúcs. a legtöbb, mi kapható / adható :)

Névtelen írta...

akárhogy is nézem... a reklámfotón még van egy "maroknyi" hely... hmmm??? ;-)

D

DuplApa írta...

No ide figyelj te "névtelen", én azért ismerlek! Ne provokálj! Egyébként nem riadnék vissza a hiányzó maroknyi hely kitöltésének a projektmegvalósításától, még(sperma)bankkölcsönért sem kéne folyamodjak, ehhez rendelkezem saját erővel! De most, a pelletgyártásra koncentrálok, mert azt a projekt résztvevők mindegyike akarja. Az általad feszegetett "gyártás" meg nem csak rajtam múlik, olyat egyedül nem tudok csinálni!

DuplApa írta...

Laurának köszönöm kedves szavait, jól látod, nagylányom már nem csak lelkiismeretben "külsős", sok egyéb tekintetben is határozott véleménnyel bír. Sőt, ki is mondja!
Balázs pedig a mérnök úr pontosságával tapint a lényegre, vegytisztán csak az ott található összetevőket írja le tömören és pontosan. Egyszerűen nincs mit hozzátenni, akkor az már más lenne!