vasárnap, január 04, 2009

A dolgok mindig összefüggenek

Ha az emberrel történik valami jó, szinte törvényszerűen a rossznak kell következnie! Ha egy Levente forma lurkó nem alszik rendesen nap közben, akkor törvényszerű, hogy a megszokott időnél korábban kíván nyugovóra térni. Ebből pedig szinte magától fakad a törvényszerűség, hogyha éjszaka megébred, azt hiszi, neki kutya kötelessége játszani, mert hát ugye a pihenőidő lejárt, őt ezért fizetik, ez az ő munkája! Az pedig a törvényszerűségek törvénye ebben a korban, hogyha anya és apa bármilyen okból bejelentés nélkül csak úgy lelép egy egész napra, és még a lefekvésre sem ér haza, nos ilyen kisdedek lelkivilága fenekestől a feje tetejére áll! Nesze neked wellness! Naivan azt gondoltuk anyával, hogy kereszt szüleitek meghívásának eleget téve, együtt élvezzük velük egy ötcsillagos wellness hotel minden kényelmét, kényeztetését, szépségét és jóságát, és ez az egy nap csupa pihenést fog hozni nekünk: bevallom súlyos melléfogásnak bizonyult. A hotellel nem volt hiba, de Levente fiam érzékeny kis megbolydult lelke, homok a pihenés fogaskerekei közé. Még mielőtt valaki azt hinné, hogy úgy kipihentem magam és a friss energiáktól dagadva, hajnali négykor jókedvemben írok: hát nem egészen! És ez itt az utolsó törvényszerűség: a kör bezárult kezdődik minden előröl, illetve minden rosszban jó is van. Most kutya fáradt vagyok, gyakorlatilag semmit nem aludtam még az éjjel, sőt dühös is vagyok erre a büdös kölyökre, ugyanakkor haragudni nem tudok rá. Itt játszik mellettem egy gyönyörű, egészséges -most kicsit taknyos-,energiától duzzadó fiúgyerek, akiről apai nagyanyja mindig megjegyzi, ha felnőtt szemmel rosszaságot művel: nézz rá, ugyan olyan "hétszentség" mint te voltál. És, bár nem a legjobb, hogy most nem alhatok -az úrfinak még mindig játszhatnékja van-, az viszont a világon a legjobb, hogy egészséges, hogy gyönyörű, hogy energiákkal teli, hogy a lányok után fiaim is vannak, és ez a minden hájjal megkent kicsi gazfickó az enyém! Így ahogy párás szemmel ránézek, már nem is bánok semmit! A szívem csordultig, mert én vagyok a világ legszerencsésebb és legboldogabb embere! Boldog Új Esztendőt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: