szerda, november 07, 2007

Eseményeső

Most aztán már elég legyen, irrgumburrgum - megint van egy kis tsúnyaság ugyanis; nem nagy, de gondoltam ezzel kezdem, hogy gyorsan letudjuk a rosszat. Szeborreás bőrgyulladás: száradás, pirosság, hámlás, kiütések, pikkelyesség - nem szeretitek a buta bolti termékeket, és kizárólag fincsi olívaolajjal kell titeket kenegetni, ami így is van rendjén, jó ízlésre vall, nem bánkódunk, de viszketni nem jó dolog az is biztos, pf.

A mai jó hír, vagy Ani szavaival: "Történelmi pillanat erdő mellett :)" - nálatok is van Net! Aminek örömére most épp csetelünk... vagyis -nénk, ha épp nem bömbölnétek "surround system"-ben - szintén Ani szavaival.
Úgyhogy idézgetés helyett megújítom szépen a nagy elszigeteltségben lejárt hozzáférését a bloghoz, hogy ezután ő is meséljen tesetközelből jól. Azt mondja, attól tart, hogy ha bejáratos lesz ide, akkor "csak beleóbégatnék, vagy beleáradoznék , meg belepontoznék rohanva..tudod: :...........", de nekem igenis tetszenek a pontjai, a különféle csetszobákban is rém népszerű volt velük (Gihi.), és szerintem ti is örültök majd neki(k), úgyhogy igenis irkáljon csak mindenféle elfogult dolgokat rólatok, majd én erős leszek és képviselem a józan és objektív vonalat. (Mert igenis józan és objektív vagyok; nah.)

Egyébként most épp elment mert egyikőtök megelégelte a nem-vele-foglalkozást és követelőzik, de mindjárt jön vissza és holnap is jön és holnapután is és akkor majd kigyógyítom jól az antiszoc viselkedésből, ami az utóbbi időben állítólag eluralkodni látszik fölötte. Pali szerint ugyanis már nem nagyon jártas a felnőttekkel való sikeres kommunikációban - bár ezt tőle tudom, mármint Anitól, hogy Pali szerint, úgyhogy fenntartásokkal kezelem.
Nah, kezdek egész zagyva lenni a nagy izgalmaktól, úgyhogy most abba is hagyom... :)

Nincsenek megjegyzések: