hétfő, október 22, 2007

Egy hónap és két nap

Ennyi idő óta vagytok nekünk - és ugye milyen szerencse, hogy szombaton nem voltam Internet-közelben, mert még meg találtam volna említeni, minden ígéretem ellenére, hogy milyen nap is van... :)

Ma kaptam végre fotókat; amúgy nem szándékosan hanyagolom a blogolást, nehogy azt higgyétek, csak az a baj hogy nem nagyon tudok mit írni - mert ekkora korban bizony olyan nagy változások vannak egy bab életében, hogy azokat még akkor is elég nehéz követni, ha folyton mellette van az ember, hát még így, telefonos leírások alapján. Úgyhogy megpróbálok ezúttal tényleg-de-tényleg nem elkotyogni semmit Aninak, de nektek elárulom, hogy készülődök megint hozzátok, és lesz akkor élő-közeli közvetítés meg vakuvillogás jól; meg puszizósgyömöszkölés is, természetesen. Juteszembe, azt mondja Ani, csak halkan, hogy el ne tűnjön a varázslat, hogy főhivatalosságék ezúton írásban adták: két hét múlva Döbrönte maradék csücskébe is eljuttatják azt a fránya jelet, és akkor majd ellopom tőletek néha, hogy csetes beszámolót tartson minden apró fejleményről.
Mostani legújabb fejlemény az, hogy a leghatalmasabb, legszínesebb kendőm amit a múltkor elvittem, nagyon bevált babhordozónak; még mindig nincs ilyen afrikai-anya rutinja, hogy egyik rábogozva, másik a karján, de egy babbal Ani már egész eredményesen végez például két kezet igénylő házimunkát is. Na nem kell megijedni, remélhetőleg nem lesz minden egyszerre jódszagú patyolatfehérre meg steril csikorgófényesre sikálva - képzeljétek, egy átlag csemete nemtudomhányéves koráig nemtudomhánykiló szemetet megeszik, ezt valahol olvastam és bár az illető hely szakkönyvben volt, az életben minden egészségtől kicsattanó cigánygyerkőcön* is meglátszik az...
Hol is tartottam...? Ja' igen, meg akartalak mutatni... az első képen Tamás lesz, a másodikon Levente (anyukák, apukák javítsanak ki, ha nem vagyok elég ügyes).

* Kis szociális érzékenység tréning és kis etimológiai szösszenet, majd nagykorotokra... A cigány az cigány, a süket az süket, a buzi az buzi; nem attól lesz valaki jó ember, hogy kizárólag PC kifejezéseket használ, mikor valamilyen értelemben más társait megnevezi. És a "tolerare" latin ige azt jelenti, hogy "elvisel", amire nem érdemes büszke lenni; az "elfogad(ás)"-ra annál inkább.

Nincsenek megjegyzések: